داکتر محمد نسیم پوپل
پوهاندجنرال ارکانحرب هاشم پوهاندجنرال ارکانحرب هاشم

 

ارج و سپاسگزاري از دوستان

در برج جاری ( 4 فبروری 2013 ) برابر ( 16  برج دلو 1391 خورشیدی ) ، اهریمن مرگ در یک هجوم سهمگین ، با کوبیدن سیلی ستم و تازیانه اش ، بساط خانوادۀ ما را به لرزه درافگند . برادر جوان ما ( داکتر محمد نسیم پوپل ) را در دیار غربت در شهر  ( ژلزنی دروژنیه ماسکو ) در یک سکتۀ قلبی از ما گرفت . آفریدگار سبحان رحمتش کند .

در آن لحظات نفس گیر ، گرداب غم ، مدهوشی و هجوم یأس که غم بیکران  و سوز سرمای زمستان در رگهای زمین می جوشید ،  یاران و دوستان پاکباز از غربت نشینان ماسکو به یاری ما شتافتند . با کرامت چون خورشید به سرزمین تیره و تار روح ما روشنائی بخشیدند . با مهر ، همدردی ، جوانمردی و کرم به ما قوت اعطا فرمودند ، شریک غم های ما شدند و بنیاد غم برانداختند . ما می پنداریم که تمکین و اعتنا به رنج انسانهای دیگر ، شریف ترین احساس انسانی است . ما جمعی خانواده که به خاطر خاموشی ناباورانۀ شمع زندگی جوان ترین برادر مان در شهر ماسکو جمع آمده بودیم ، چنان همدردی ، محبت ها ، دلجوئی ها و احساسات شریف، از یاران و دوستان مشاهده کردیم که نمی توان آنرا در قامت واژه ها و کلمات بیان کرد .{ تشکر و سپاس } ، واژه های قاصری هستند که نمی توانند ژرفهای احساس و عواطف مارا عرضه کنند و کرم ها ، فضیلت ها ، جوانمردی ها و قدرشناسی ها را جبران نمایند .

به حکم ادب و تعظیم  با جمع خانواده از دوست  ورجاوند  جناب محترم داکتر صاحب گویا که با حضور و غم شریکی گسترده ، با دستان توانمند شان ، مراسم تکفین ، تدفین ، فاتحه ، پذیرائی و ختم قرآن عظیم الشان  را  از ابتدا تا انتها ، با همه امکانات مادی و معنوی ، قدرشناسانه ، مشتاقانه و فروتنانه به سرانجام رسانیدند ، از ژرفای جان ، عقل و خرد تشکر و سپاسگزاری نموده ، به پاس احترام سر تعظیم فرود می آوریم .

همچنان از جناب محترم داکتر صاحب محمود یفتلی  که با تکاپوی خستگی ناپدیر و حضور گسترده ، از مراسم ( تکفین ، تدفین تا فاتحه ) به ما مساعدت و مرحمت رسانیدند ، صمیمانه و مخلصانه ادای شکران می نمائیم .

از همه دوستان و سرورانی که علرغم ( علی الرغم ) مصروفیت های شغلی و هوای سرد ماسکو ، در سوگواری و فاتحه حضور به هم رسانیدند ، غم شریکی ابراز داشتند ، سپاس و ممنونیت به جا می آوریم .

برای همه ، از آفریدگار منان ، زندگی بامؤفقیت ، سلامت  ، سرافرازی  و فارغ از غم و اندوه تمنا می نمائیم .

بامهروسپاس فراوان

پوهاندجنرال ارکانحرب هاشم

داکتــرکــاظــم پــوپــل

داکـتـرعــالم قاهــر

ســـالـم پــوپــــل

یارمحمدپوپل

مــاری پوپل

راحله پوپل

 


March 2nd, 2013


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.




صالحه رشیدی
برادر نهایت عزیز هاشم جان قاهر ،از این خبر دردناک بی نهایت متاثر شدم ، چه باید کردطبیعت ګلهای زیبای رابی رحمی از دامن خود چیده میرود و مایکه بی خبریم تلخی مرګ زهر ارزموده شده برای خانواده هاست ، من نمی دانم با کدام واژه احساس خود را بیان کنم و با کدام واژه شما تسلیت بګویم با ناګیزیر تمام فقط برای شما صبر و حوصله مندی ارزو دارم و برای عزیز رفته مان بهشت برین ، به همه خانواده ارامش دو باره از یک فضای تلخ و تکان دهنده خواهانم ، خواهرت صالحه رشیدی




سراج الدین ادیب
بدینوسیله غم شریکی خویشرا به مناسبت مرگ زنده یاد داکتر " محمد نسیم پوپل " برای شما محترم جنرالصاحب محمد هاشم و از طریق جناب شما به خانواده نجیب تان و همه دوستان آن مرحومی تسلیت عرض میدارم، امیدوارم، نام شان جاویدان و روح شان شاد باشد در چنین ایام تأثر آور، از خداوندمتعال برایشان جنت برین تمنا دارم . بادرود ها وتسلیت بیشتر : سراج الدین ادیب




Dr.Khoshal Mokamel from Holland
به همه خانواده محترم پوپل! از جانب فامیل مکمل-صافی: عمیق ترین مراتب تسلیت ما را به مناسبت این حادثهء اسف انګیز بپذیرید و ما درین غم بزګ با شما همراه هستیم روان برادر ما شاد باد. با احترام دکتور خوشحال مکمل- صافی از کشور هالند.




Akhtar
بدینوسیله غم شریکی خویشرا به مناسبت مرگ زنده یاد داکتر " محمد نسیم پوپل " برای شما محترم جنرالصاحب محمد هاشم و از طریق جناب شما به خانواده نجیب تان و همه دوستان آن مرحومی تسلیت عرض میدارم، امیدوارم، نام شان جاویدان و روح شان شاد باشد خوابید شب نوای سحر از جنان گرفت راه سفر به دار بقا پیشتر گر فت آن با وفا که پیرو کا نون مهر بود با ما وداع نکرده و راه سفر گر فت Akhtar&Nadia




هاشم قاهر
دوستان عزیز و ارجمند سلام و درود برشما ! ما همه اعضای خانواده ، از شما بزرگواران و سایر دوستان و عزیزانی که در شهر ماسکو ، کابل ، آلمان و هالند با تشریف آوری شان به یاری ما شتافتند وبا مهرومحبت ، همدردی و غم شریکی کردند و یا ذریعۀ تلفون ها و ارسال پیام های تسلیت به ایمیل آدرس های مان ، با لطف بی پایان در غم و اندوه مان خود را شریک و تأثرات عمیق خویش را ابراز داشته اند بینهایت تشکر و اظهار سپاس مینمائیم . ما جمعی خانواده به خاطر خاموشی ناباورانۀ شمع زندگی جوان ترین برادر مان ، چنان همدردی ، محبت ها ، دلجوئی ها و احساسات شریف ، از یاران و دوستان مشاهده کردیم که نمی توان آنرا در قامت واژه ها و کلمات بیان کرد . تشکر و سپاس واژه های قاصری هستند که نمی توانند ژرفای احساس و عواطف مارا عرضه کنند . به حکم ادب و تعظیم با جمع خانواده از همه دوستان از ژرفای جان ، عقل و خرد تشکر و سپاسگذاری نموده ، به پاس احترام سر تعظیم فرود می آوریم . همچنان از جناب محترم مدیر مسئول سایت وزین مشعل که در نشر پیام سپاسگزاری ما را یاری رسانیدند بینهایت تشکر و اظهار سپاس می نمائیم باعرض حرمت




Faiz. فايز
دوست كران قدر ! بدىنوسىله وفات المناك داكتر محمد نسيم بوبل را براى خودت رفيق كرامي وهمه باز ماندكان و دوستان أن مرحوم تسليت عرضميدارم از خداوند(ج) براي مرحوم بهشت برين را تمنى دارم وبراى دوستان شان صبر جميل با تقديم احترام. فايز.



پيام تسليت شما


  • پيام شما پس از بازبینی منتشر خواهد شد.


نام (لازم):
پست الکترونیکی (نمایش داده نمیشود):
پيام شما:
 
 
مشعل